Devizahiteles esetekben kevés információ jelenik meg a tárgyalási képtelenséget felmutató pénzintézetek ügyeiről.
Különösen hátrányos ez a jogkereső, a pénzintézettel megoldást keresni próbáló dolgozó, vállalkozó emberek és családok ügyeiben.
Ügyfelek és devizahiteles jogesetek példái azt mutatják, hogy erősebb a média hangereje a jogi megoldásoknak az MNB részéről, mint a gyakorlatban általuk megadott jogi megoldás tartalma.
DEVIZAHITELEK ÜGYEI – KÉRJEN IDŐPONTOT!
A Magyar Nemzeti Bank által irányított Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ a Magyar Nemzeti Bankhoz címzett panaszos levelekben az ügyfelek számára akár meglepőnek mondható tájékoztatással válaszol az egyedi ügyekben.
A devizahiteles tartós pénzintézeti együttműködés hiányának problémás panaszára kifejtésre kerül, hogy az MNB nem rendelkezik érdemi jogosultsággal a vitás szerződések átstrukturálására, a pénzintézet ez irányú kényszerítését sem valósíthatja meg……..
Az MNB tájékoztatása is a közvetlen vitarendezést, közvetlen jogvédők, ügyvédek által összekészített panasz pénzintézethez való előterjesztését erősíti meg.
Devizahiteles ügyekben, valós, reális szakmai munkánkra számíthat!
Kommentek